| үшін медиа-жоспарлар мен медиа-кампанияларды әзірлеу
2 күн ішінде дайын медиа-жоспарды алу, сондай-ақ:
медиа-ортадағы бәсекелестердің соңғы жылдағы белсенділігін талдау
«Медиа-көрсеткіштермен және медиа-жоспармен 10 манипуляция» тексеру парағы
KZ
RU
Қысқаша ақпарат алу үшін, қамтамасыз етуіңізді сұраймыз
Біз сізбен осы жұмыс күні нде хабарласамыз!
Бақылау тізімі және екі медиа жоспарының параметрлері үшін тізімді қараңыз
Біз сізбен осы жұмыс күні нде хабарласамыз!
3 Сұраққа жауап беру
Контакт мәліметтерін қалдырыңыз. Біз құнын есептеп, сізбен байланысамыз
Компанияңыз не істейді?
Сіздің жарнама бюджетіңіз қандай?
Қандай ad арналарын пайдаланғыңыз келеді?
Бір немесе бірнеше параметрлерді таңдау
Тендерлiк өтiнiмдi қалдыру
Біз сізбен осы жұмыс күні нде хабарласамыз!
Тексеру парағын алу үшін тізімді сұраймыз
Ал сіз дереу оған қол жеткізе аласыз
Ғаламтордағы 99% жарнама елеусіз қалады
Күн сайын 146 000 жарнамалық хабарлама
тұтынушыға жеткізіледі
тұтынушы оның 400 жарнамалық хабарламасын
ғана көреді
бәсекелестердің жарнамасы арасынан ерекшелене аласыз
жарнамалық бюджетті 50% дейін тиімді етесіз
жарнамалық орынды тиімді шарттармен сатып ала аласыз
MediaInside арқылы сіз:
| алға жылжытуға маманданамыз
Осы секторларда біз үздік нәтижелерге қол жеткіземіз. Сауда нүктелеріндегі трафикті оффлайн да, онлайн да жетілдіреміз
электрондық коммерция және қызметтер
Көптеген форматтар мен платформалар арасынан интернет-ортада дамытудың нақты стратегиясын анықтаймыз. Бұрын көбіне ТД алдына қойылған мақсаттарды, яғни өнім туралы білім деңгейін қалыптастыруға арналған аудиторияны қамту мәселесін шешеміз.
Формат пен алаңды қамтуды және көрсетуді байланыстыра отырып жұмыс жасаймыз
FMCG
фарм-компаниялар
Фарм-компанияларды онлайн-ортада алға жылжытудағы жаппай шектеулер және қатаң бәсекелес белсенділік ерекшелік болып табылады. MediaInsider дәл осындай шектеулермен жұмыс жасайды, өнімді алға жылжытудың тиімді әрі заманауи құралдарын таба біледі
Pharma
Бөлшек сауда
Retail-сектор үшін брендперформанс құралдарын пайдаланамыз. Сауда нүктелеріндегі трафикті арттыруға арналған имидждік медиялық және трафикті түрлендіруші құралдармен қамтамасыз етеміз
Retail
Біз сізге сай келеміз егер сіз
жергілікті бренд болсаңыз
жарнамалық бюджетіңіз шектеулі болса
нарықта көшбасшылыққа ие емессіз, алайда үздік орында болғыңыз келсе
осы өнімге деген сұранысты арттырғыңыз, білім деңгейін және өзіңіздің сауда белгіңізге деген сенімді жетілдіргіңіз келсе
Жұмыс жасамаймыз біз:
- мемлекеттік ұйымдармен
- тиімділік көрсеткіштеріне күмәнді талаптар қоятын клиенттермен
- «салынған» медиа-көрсеткіштер қажет ететін жарнама берушілермен
YES
NO
Сіз
250 жарнамалық сауда белгілері мен брендтердің тек 60 ғана жергілікті болып табылатынын білесіз бе?! Десе де жергілікті және халықаралық сауда белгілерінің жарнамалық бюджетінің мөлшеріндегі айырмашылық жер мен көктей
MediaInsider көмегімен ағымдағы медиа-бюджетті 50% дейін тиімді етіңіз
Дұрыс таңдалған медиа сплит пен жарнамалық арналар бюджетті 50% дейін үнемдеуге мүмкіндік береді
Медиалық көрсеткіштер бойынша тегін кеңес
Медиадағы негізгі тиімді көрсеткіштерді анықтауға көмектесеміз, медиа-жоспарды оқуды үйретеміз, маңыздырақ медиа-көрсеткішті анықтаймыз
Бюджет аясында барынша қамту
Интегралданған бірегейлікке жеке әзірленген тәсілдерді пайдаланамыз
Бесплатные консультации по медийным показателям
Нақты деректерді талдау негізінде медиажоспарды әзірлейміз
TNS Kantar, Google, Yandex, Facebook және басқа да тәуелсіз аналитикалық деректерге ресми қолжетімділік
6 000 астам youtube арналар
жарнамалық арсеналда
Қазақстанда 11 000 000 астам адам
аудиторияны бірегей қамту
15-тен астам ТД-да жариялау форматы
жарнамалық блоктан тыс
Жарнамалық кампанияларды жоспарлауға және жүзеге асыруға деген біздің тәсілдеріміз
01. Жұмыс басталардағы бриф
Тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін, сіздің компанияңыз, сіздің мақсатты аудиторияңыз жайлы ақпаратты зерттейміз, бәсекелестерді және ағымдағы нарықты талдаймыз
05. Пост-кампейн есептер
СРМ көрсеткіштерін көрсетеміз, көрсеткіштері жарияланар алдында бекітілген жарнамалық кампанияның тиімділігін өлшейміз. Сіздің болашақта белсенді болатыныңызға ұсынымдар, тек медиа-арналардан ғана емес, сондай-ақ TNS Kantar – тәуелсіз өлшеу көздерінен де аудиттелетін медиа-арналар бойынша тәуелсіз эфир анықтамаларын береміз
02. Жарнамалық кампанияларды жоспарлау, медиа-жоспардың 2 нұсқасын әзірлеу
Нақты деректерді негізге ала отырып, сіздің жарнамаңыздың көлемін, уақытын, байланыс арналары мен жариялау шарттарын анықтаймыз. TNS Kantar, Google, Yandex, Facebook және басқа да тәуелсіз аналитикалық деректерді пайдаланамыз. Медиа-жоспардың 2 нұсқасын әзірлейміз, тактикалық және стратегиялық шешімдерді қамтимыз. Медиа-жоспарға видео, аудио және статикалық форматтағы жарнамалық материалдар енгізілуі мүмкін. Нақты мақсаттар қоямыз, мысалы, кемінде 7 есе байланыс жиілігі бар 70% МА (мақсатты аудиторияны) қамтимыз
06. Сіздің e-mail поштаңызға күнделікті атқарылған жұмыс туралы есеп береміз
03. Жарнамалық керек-жарақтарды сатып алу
Жарнамалық керек-жарақтарды сатып алуды толықтай өзіміз көтереміз. Жарнаманы ТД эфирінде, радиода, сыртқы жарнамада, Ғаламторда жариялау үшін өзекті бағалар мен жеңілдіктерді ұсынамыз
07. Бекітілген медиа-жоспарға сәйкес жарнамалық кампанияларды бақылау және аудит
Селлерлердің 100% медиа-жоспарды орындауын тексереміз. Медиа-жоспарда бұрмалау болған жағдайда, сіздің мүддеңізді қорғаймыз, медиа-арналардан жарияланым жоспарын дұрыс әрі нақты орындауын талап етеміз
04. Жарнаманы жариялау және шығарылымына мониторинг жүргізу
Жарнаманың жариялануын және медиа-жоспарға сәйкестігін бақылаймыз. Эфирдің өңірлерде жазылу мүмкіндігі – шығарылымды растау
Нәтижесінде сіз қол жеткізесіз:
Оқу үшін "+" басыңыз
Сіздің брендіңіздің танымалдылығын, мақсатты аудиторияның сенімділігі мен адалдылығын қалай арттыру керектігін түсіну
Трансұлттық брендтермен қалай бәсекелес болу керектігінің стратегиясы
MediaInsider-дің ерекше тәсілдерін пайдалану арқылы жарнамадан қалай үнемдеу керектігін түсіну
СБ алға жылжыту үшін қоршаған ортаның ерекшелігін қалай пайдалану керектігі туралы білім
Жарнаманы жариялаудың ең тиімді шарттарын қалай алуға болатынын түсіну
Сіздің медиа-кампанияңыздың нәтижелілігін қалай арттыра алатыныңыз жайлы айтайық
Тегін:
өз СБ жарнамасын жариялау және алған жылжыту бойынша кеңес беру
медиа-жоспарды есептеу (стратегиялық және тактикалық)
медиа бәсекелестердің соңғы жылдағы белсенділігін талдау
Өтінім қалдырсаңыз, біз сізге 15 минут ішінде хабарласамыз
Бізбен жұмыс істеу арқылы, сіз 3 кепілдікке ие боласыз
Жұмыстардың орындалу мерзіміне 100% кепілдік
✔ Шартта бекітілген
Бағаның сақталуына 100% кепілдік
✔ Шартта бекітілген
Мақсатты медиа-көрсеткіштерге қол жеткізуге 100% кепілдік
✔ Медиа-жоспарда бекітілген
Агенттік комиссияның 2% бастап 15% дейінгі 3 тарифі
1 000 000 теңгеден
басталатын жарнамалық бюджетке
10 000 000 теңгеден
басталатын жарнамалық бюджетке
30 000 000 теңгеден
басталатын жарнамалық бюджетке
Кіретіндер: 
  1. Операциялық медиа-жоспарлау 
  2. Жарнамалық материалдарды медиа-жеткізушілермен келісу
  3. Медиа-арналардан эфирлік анықтамалар 
  4. Кампанияны орта топтағы эккаунттың жүргізуі
Кіретіндер:
  1. Операциялық медиа-жоспарлау 
  2. Жарнамалық материалдарды медиа-жеткізушілермен келісу
  3. Медиа-арналардан эфирлік анықтамалар 
  4. Кампанияны орта топтағы эккаунттың жүргізуі
  5. Теңдестірілген медиа-бюджетті қалыптастыру 
  6. ТТ-ны брифтен әзірлеу
  7. Жарнамалық керек-жарақ жеткізушілерімен жарнамалық мәмілеге заңдық қолдау көрсету 
  8. Медиа-арналардың жарнамалық мүмкіндіктері бойынша кеңес беру 
  9. Жарнамалық материалдарды бейімдеу, аудару 
  10. Төлемдерді кейінге қалдыру және бөліп төлеу 
  11. Кампанияның жұмыс барысы туралы e-mail  поштаға күнделікті есеп беру 
  12. МА үшін релевантты медиа-арналарды анықтау 
  13. Тактикалық медиа-жоспарлау 
  14. Ерекше жариялау шарттары (жеңілдіктер, артықшылықты жарияланым) 
  15. Ұсынымдармен Post-campaign талдауы
Кіретіндер:
  1. Операциялық медиа-жоспарлау 
  2. Жарнамалық материалдарды медиа-жеткізушілермен келісу
  3. Медиа-арналардан эфирлік анықтамалар 
  4. Кампанияны орта топтағы эккаунттың жүргізуі
  5. Теңдестірілген медиа-бюджетті қалыптастыру 
  6. ТТ-ны брифтен әзірлеу
  7. Жарнамалық керек-жарақ жеткізушілерімен жарнамалық мәмілеге заңдық қолдау көрсету 
  8. Медиа-арналардың жарнамалық мүмкіндіктері бойынша кеңес беру 
  9. Жарнамалық материалдарды бейімдеу, аудару 
  10. Төлемдерді кейінге қалдыру және бөліп төлеу 
  11. Кампанияның жұмыс барысы туралы e-mail  поштаға күнделікті есеп беру 
  12. МА үшін релевантты медиа-арналарды анықтау 
  13. Тактикалық медиа-жоспарлау 
  14. Ерекше жариялау шарттары (жеңілдіктер, артықшылықты жарияланым) 
  15. Ұсынымдармен Post-campaign талдауы
Жұмыс құны сіздің бизнесіңіздің ерекшелігіне және қандай мақсаттарға қол жеткізгіңіз келетініне қарай есептеледі
500 астам жарнамалық кампания сәтті іске асырылды
Кейстердің көбін біздің медиа-порталымыздан оқыңыз
Агенттік өнім: Pharm online
Іске асыру мерзімі: 01.08.-30.09.2019
Компанияның нәтижелері: мақсатты аудиториялар арасында кампанияның жоғары көрінісі
Санаты: дәрілік препараттар
Компания Alvogen
Шұғыл сұраныстар: Google Search бойынша жалпы шерту саны – 12,514, бұл Қазақстан бойынша іздеу сұраныстарының барлық көлемінің 58%, ал алматы бойынша 83% және Нұр-Сұлтан бойынша 79% құрайды
2003 жылдан бері тәжірибесі бар
ОАЖҚ белсенді қатысушысы
TNS Kantar базасының жазылушысы
ұлттық медиа-қауымдастықтың қосалқы құрылтайшысы
әрбір қызметкердің Google және Yandex сертификаттары бар
5 жыл
Біздің агенттікпен ынтымақтастықтың орташа кезеңі
орташа 40%-ға артады
Жарнамалық кампаниялардың тиімділігі
70% орташа көрсеткіші
Мақсатты аудиторияны қамтудың
Бюджет айына 1 000 000 теңгеден бастап
Қазақстанның, Ресейдің, Украинаның, Белоруссия мен Өзбекстанның жергілікті өндірушілерін қолдау мақсатында өңірлер бойынша гипер-жергілікті кампаниялармен жұмыс жасаймыз
Сізге ыңғайлы төлем нұсқалары
Бөліп төлеу, ішінара алдын ала төлеу (бағаны төмендету, қосымша жеңілдік), 45 күннен кейін төлеу, шарт бойынша кейін төлеу және бөліп төлеу
Дербес аккаунт менеджер
Біздің жобаға толықтай тартылған, оның өнім бойынша сәйкес білімі бар, кеңес береді және уақтылы құжатайналымын қамтамасыз етеді
Негізгі медиа селлерлермен 20 жылдық ұзақ уақыт бойы серіктестік қарым-қатынас
біздің клиенттеріміз үшін жарнаманы жариялаудың ең тартымды шарттарына қол жеткізуге мүмкіндік береді
«Медиа-көрсеткіштермен және медиа-жоспармен 10 манипуляция» тексеру парағы
Тәжірибемізбен тегін бөлісеміз
17 жыл ішінде 500 астам клиент
Бізге ең үздіктер сенім артады
Бізге әрбір үшінші клиент ұсыным бойынша келеді
Бұл ретте клиенттердің 80% жуығы қайтып келеді
Left
Right
Сіздің жобаңыз бойынша жұмыс істейтін команда
Бейлер Виталий
Директор
Борисова Светлана
Директор по развитию бизнеса
Гаянэ Вартанян
Аккаунт Директор
Екатерина Куликова
Медиапланер
Еременко Алена
Медиапланер
Жуков Денис
Директор
Леонова Елена
Старший Аккаунт
Зухир Наржис
Аккаунтменеджер
Мария Медведева
Медиадиректор
Мария Медведева
Медиадиректор
Пронин Андрей
Медиастратег
Руднева Эльвира
Главный бухгалтер
Серикказиева Наргиза
Бухгалтер
Тураханов Тимур
Медиапланер
Чернядьева Инна
Медиастратег
Жарнамалық керек-жарақ сатып алу тендеріне қатысу
Біз діттеген мақсатымызға жету үшін базардың монстрларын тендерге шақырамыз
100% айқын
Сіз жарнамалық керек-жарақ сатып алудың барлық шарттарын көріп отырасыз
Қатысу шарттары
Тендерден бас тарта аламыз
- Егер жарнама лық платформаларды сіздің ақшаңызбен қамтамасыз ететін түсініксіз орналастыру параметрлерін көрсек
Тендер жөніндегі агенттік комиссия 10% кем емес
- егер сіздің шартыңыз – арзан жарнамалық керек-жарақ сатып алу болса
- Біз кампанияның нәтижесіне ықпал ететін жоғары ROI қамтамасыз ететін тек сапалы керек-жарақ сатып аламыз
Біздің агенттікті тендерге шақырғыңыз келе ме?
жазыңыз
Сіздің қойған сұрақтарыңызға қуана жауап береміз
Қоңырау соғыңыз немесе қонаққа келіңіз. Дәмді кофеден ауыз тиіңіз:)
Алматы қ., Жандосов к-сі, 98, «Навои Тауэрс» БО, 501 кеңсе
Біз Весновка өзенінің маңында орналасқанмыз. Біздің кеңсенің терезесінен таудың табиғаты мен қаланың жоғарғы бөлігін тамашалауға болады
Ресейдегі өкілдігі, Мәскеу қ.:
+7 926 949 0974, Владислав Колесник
Made on
Tilda